Anställd

Från om med idag är jag anställd på ACG accent som designer, och lite innesäljare.
Är inte det toppen?

Var på intervji på H&M Rowells med. Det gick bra och jag var riktigt osäker på hur jag skulle göra.
Men när jag kom ut fårn intervjun så hade jag ett meddelande i telefonsvar, och det var min chef på ACG som erbjöd mig en anställnign där.

Visst, jag har länge velat jobba på H&M Rowells, men ett jobb på design kan jag inte tacka nej till. Och överlag så är det säkert bättre för mig på ACG med arbetstider och sånt.
Alla var glada över att jag börjat där, en massa kramar och glada miner så det känns toppen!

Var även hos kiropraktorn idag. Det visade sig att jag är helt sne. Om detta beror på krocken visste dom inte, men det hade definitvt påverkat och jag hade flera inflammationer i ryggen. Det kändes ju självklart inte så kul att få reda på, men det var skönt att få det uppklarat. Sen började behandlingen, som var mycket smärtsam. Hon nöp i mina muskler och knäckte min rygg, vilket länge har varit en mardröm. Men det gjorde inte ont med obehagligt var det!
Nu ska jag dit och göra så i ett par veckor. Och jag blev märkbart bättre efterå...
Jag var också väldigt trött efter behandligen.. och det är jag fortfarande. Skulle ha träffat Hansen idag men har ingen energi att åka dit.

Så ikväll ska jag bada och se på Grey's Anathomy.... och äta godis

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad för krock? :S :*


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback