Bakis? Jag? Njae...

Söndag idag, och vintertid. Vilket är rätt mysigt, nu kommer det bli mörkt nästan driekt efter att solen gått upp men vad gör det?

Vaknade upp i dag och var super-bakis. Blää, jag hatar det. Blir det nästan aldrig men idag var det annorlunda.
Var ute igår med Emma och Karro. Började hemma hos Emma med ett gäng och spelade lite ölspel och Jag har aldrig.. Sen drog vi in till stan och Rådhuset. Tur att Emma jobbat där och har lite kontakter så vi gled in gratis.
Det var bartömning så köpte en billig Likör43 med mjölk och sen begav vi oss till dansgolvet. Och allt var super tills vi gick ut och jag inte fick komma in igen av okänd anledning.
 Så jag pratade lite med Bredberg som höll mig sällskap och som nu är i USA (den jäveln)... Sen är det lite suddigt, men hem kom jag och sov gott i min säng!

Idag har vi varit hos mormor och fikat och fixat lite. Och ska snart iväg till Emma för att hämta lite grejer från igår... Sen ska jag lägga mig och dö en liten stund.



Och så måste jag tillägga att jag saknar H en himla massa! Och han har fixat en snygg henna-tatureing. Måste lägga in en bild sen, super snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback