Bye bye darling

Imorses åkte min babe till Egypten. Lämnade mig i regnet med ont i hela kroppen!
Vilken jävel han är :)
Han är åtminstonde brun och ännu snyggare när han kommer hem!

Är på jobbet nu, och har hemskt ont i ryggen.
Var hemma från jobbet pga det igår. Har haft ont sen jag var hos kiropraktorn i tisdag och de senaste dagarna har det varit olidligt smärtsamt!
Så idag får jag stå upp hela dagen. Tur att vi har höj- och sänkbara bord.
Ska tillbaka till kiropraktorn idag, inget jag ser framemot men kanske är bra att kolla vad som gick fel förra gången!

Tänk vilket liv man lever. 19 år och redan invalid. Weey!
Undrar vad som kommer härnäst?

Var med Hansen igår kväll med och myste och hade allmänt trevlig... som vanligt!
Kunde inte riktigt fatta att han skulle åka idag, men imorses kom verkligheten ikapp.
Är lite flygrädd av mig, men det är värre när folk jag känner ska flyga, då jag inte kan påverka.
Så har stenkoll på aftonbladet.se ifall det skulle vara någon flygolycka *peppar peppar*

Och ikväll blir det underbar hemmakväll för att ladda upp inför morgondagens party. Om min rygg nu orkar det.
Ska käka kinamat med familjen och kolla på film... och äta ännu mer godis än vanligt!

Tjabbatjenahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback