Complaining

Tyvärr, så måste jag klaga idag, ingen bra start på dagen dock.

Sjukvården i Sverige är ju underbar. Jag har tid igare berättat om min mamma, som efter många om och men fick reda på att hon har en wiplash-skada. Hon tog saken i egna händer och gick till en kiropraktor som upptäckte det direkt.
Och så i onsdags gick min pappa dit för att kolla. Och PANG så har han Skolios (som är en ryggsjukdom)
Detta har ingen upptäckt, på 60 (!!!) år. Är inte det märkligt. Så nu ska jag med dit nästa vecka, vem vet vad jag får reda på?!

Jag har också varit med om sånt. Fick njurinfalmation i våras, för andra gången i mitt liv. Det gör sjukt ont i ryggen och självklart där njurarna sitter. Men nej, det vägrade läkaren på Vårdcentralen tro på, hon trodde bara att det var mina äggstockar som var öma?!? Sen blev hon arg på mig när jag sa att jag trodde det var njurarna, för jag hade precis haft urinvägsinfektion, vilket ofta sprider sig till njurarna. MEN NEJ! Det fick jag inte säga, jag citerar:
"Det är inte du som ska ställa diagnosen, det är jag som doktor"
Oj, jag har nog aldrig varit så arg. Hon var inte svensk så hon hade ett rätt dåligt språk med. Vilket upprörde mig lite när jag satt där och var väldigt sjuk. Sen, efter ett bra tag, så skrev hon ut ett recept på medicin, men som inte stämmde som vi upptäckte på Apoteket. Skit

På tal om det, min mamma var på Lindex och då var det en invandrar kvinna som gick och sminkade sig, med butikens smink. Sådant som inte var prover. Blandannat mascara. Är inte det äckligt? Jag hade inte velat ha en mascara som någon redan använt. Så gör man ju bara inte...

Kommentarer
Postat av: Anonyn

Asså du klagar på utlänningar precis hela tiden, du säger jag har absolut ingenting emot dom? men sluta klaga då om du har nånting emot dom så får du väl fan stå på dig istället för att sitta och kläma in dåliga kommentarer om dom då och då?
Du va ju lixom inte tvungen att påpeka nu att din doktor inte va svensk? Men du gjorde det ändå?
Du är riktigt patetisk.

2007-10-05 @ 10:11:21
Postat av: Anonym

Nu när jag har läst klart hela inlägget så mräker jag att du klagar på invandrare ytterligare en gång till? du hade inte behövt skriva att det va en invandrare som hade provat sminket du kunde bara skriva att det va en PERSON?
2 gånger i samma inlägg det är inte dålig lilla du..Tss

2007-10-05 @ 10:13:26

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback