Day after tomorrrow

Det har varit en dag som många andra. Rätt lång och tröttsam.
Satt på Innesälj på jobbet. Jag ska tydligen vara där i två veckor nu i november, vilket jag inte visste om.
Sen är det något som händer på jobbet, det är dålif stämmning och folk tisslar och tasslar överallt. Får se hur det slutar.

Träffade Nina efter jobbet och gick på stan en stund. Köpte en ny bodylotion från LdB som luktade super gott.
Sen åkte vi hem till henne och käkade pizza. Och nu sitter jag här och är jätte trött. Ska gå och sätta mig framför TV:n en stund snart.

Imorgon ska jag ut på lite party.
Har inte träffat Daniel än, som jag snackade om. Så vi ska gå ut imorgon, det blir inte så spänt när man är bland massa folk heller.

Baaah, nu har jag ont i nacken så ska gå och sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback