FINALLY FRIDAY

Fredag kväll och jag har precis ätit middag med familjen. Super gott :)
Somnadenär jag hade kommit hem, efter att jag hade fixat lite med presenterna och läst lite i min nya chicklitt-bok (Alla var där - Laruen Weissberger) Verkar jätte bra.

Dagen har varit bra, har lite spännade grejer som händer på jobbet framöver, om det blir som jag vill.
Var ute och lunchade med Anna och Toni på McDOnalds, åt en Chicken Gourmet, då det var det enda, utom sallad, som var minst likt en flötig hamburgare, och den var super god! Tummen upp för den, sådana blir det fler av.
Sen gick vi över till ÖB och kollade lite, Anna skulle ha lite grejer men jag själv hittade ingenting.
Det var skönt att komma bort lite från kontoret och ha lite kul. Vi skrattade en del och drev lite med Toni, vilket han inte alltid uppskattade. Anna hittade även en flirt, en söt liten unge som satt vid bordet bakom oss och som hade en väldigt stor mössa på sig. Och efter att vi kollat på honom ett tag så drog han ner den över ögonen och lekte titt-ut. Jätte söt...

Ska träffa Hansen sen när jag har fått tillbaka krafterna, ska även ringa Nina.
Och imorgon är det partaj, men vart vet jag inte ännu. Tar det som det kommer.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback