Helg

Helgen var toppen.

Hade en lugn fredag. Myste med Hansen och umgicks med lite folk.

Var ute och åt på lördagen med familjen för att fira pappa.
Vi åt jätte god mat på La Copita.

På kvällen var det party. Förfest hemma hos Nina där vi spelade ölspel och sjöng
Sen ner till stan där vi minglade en stund och sen drog vi in på Swing. Katastrof. Sjukt mycket folk som trängdes.
Så efter att ett gäng äckliga invandrare taffast (jo, jag slog till dom) så bestämmde jag mig för att dra ifrån skiten. Hittade Alex och Nina och vi drog till Tonic, som inte var så mycket bättre. Vakten var alldeles för kaxig, och vi fick stå i kö för att komma in. På Tonic. Sen när måste man det? Det är ju inte någon innekrog direkt. Sen var bartenderna kaxiga med. Och när jag hade varit och köpt vatten till Nina, fick jag inte ens ta med det ut till henne på uteserveringen, och vakten trodde självklart inte på att det var vatten. Dum
Efter det gav vi upp och drog. Jag stack och hämtade våra jackor på Swing, som nu hade blivit ett slagfält och det var poliser överallt. Folk slogs, gapade och grät i garderobs-kön. Tillslut kom jag ut, och då stack jag, Hansen och Johan till Campino. Sen minglade vi lite till och stack sen till busstorget. Där träffade jag Emma, Martin och Daniel. Daniel kommer från Australien och är kusin till Martin och Karro. Vi lekte när vi var små och dom var på besök här. Deras mormor är nämligen min granne. Så vi snckade en hel del om allt möjligt och han tyckte att min engelsla var bra. Tackar! Vi skulle med samma buss så vi pratade ett bra tag innan bussen kom, och när vi väl skulle gå på bussen så fick vi inte det. Det var nämligen så att busschaufören tyckte att dom med periodkort skulle få gå på först?!?!?! Så jag och Daniel fick så snällt gå av igen och tillslut stod vi där själva utanför. Jag frågade om dom skulle sätta in en extra buss, men icke. Det skulle dom inte! Idioter... Förstod inte riktigt vad dom sa hela tiden heller,,, Men efter mycket om och med så lyckades vi komma med. Så idag ska jag ringa Västtrafik och klaga!

Helgens signaturmelodi; Pärlor åt svin - Magnus Uggla
Du är för din för de trash du gillar

Igår så myste jag och Hansen nästan hela dagen. Vaknade vid HALV TVÅ, har nog aldrig vaknat så sent. Så vi käkade lite och tittade på TV. Var och fikade på Tårpilen med några och sen hem igen. Och inte kunde jag sova på kvällen för att jag vaknade så sent, så idag är jag lagom pigg.

Idag har jag och Hansen varit tillsammans i 9 månader. Tiden går fort när man har roligt ♥
Oh jag fyller år på onsdag. En bra vecka verkar det bli.
Sitter på jobbet nu, vilket är positivt med, har fått en bärbar dator, en röd Ferrari-dator och ännu en gång ett eget kontor.
Update; Nu har jag till och med en egen ACG-mail och inloggning i systemet. Jag klättrar på karriärstegen

Nu ska jag gå och göra lite produktpärmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback