I have the cold

Sitter på jobbet och snorar. Och ont i halsen har jag...
Är på design idag, hjälper till lite dom är underbemannade. När min anställning börjar vet jag inte, ska prata med bossen idag. Känns skönt att veta att jag har en lön varje månad i ett halvår framåt.

Usch vad kallt det var imorses... och mörkt.
Är fortfarande trött sen behandligen igår, var det hela kvällen. Låg mest i sängen och kollade på TV.
Känner att  jag har ont i bäckenbenet nu när jag sitter men det ska väl hjälpa i slut ändan.

Brukar gå från stan till jobbet men idag tog jag bussen till jobbet med.
Toni var med så vi stack in på Statoil när vi kom fram och köpte frukost.
Så idag ska jag unna mig fralla och varm choklad. Härligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback