I'm going downtown

Sitter på jobbet och väntar på något att göra...
Alla är på lunch nu och jag har redan tryckt i mig min mat.

Pratade en stund med Karro också på lunchen, blandannat om ett problem som många får nu under kalla tider. Det här med jag-har-tappat-en-vante-problemet. Man går runt en sväng på stan, och poff, så är en vante borta. Har man otur så är båda borta. Ett vanligt förekommande problem... Jag har haft turen att oftast hitta mina vantar i någon butik, men inte alltid. Kanske att man behöver ett sånt där snöre mellan vantarna som små barn har?

Ska ikväll träffa Daniel, en kille från Australien. Barnbarn till min granne och kusin till Karro (som förhoppningsvis också hänger med?) Alltid kul att ha vänner i andra länder, framför allt Australien som jag planerar att åka till nästa höst.

Kommentarer
Postat av: Farre

Nej men skulle nog vilja prova det, verkar skönt iaf. Försöker rätta till min rygg med balanserad styrketränin :D. Är det bara ben som kiropraktorn pillat med eller fixar dom leder och muskler med? Har för mig det iaf.

Postat av: Farre

Har inte problem, tränar mest i förebyggande syfte, men det kan vara jobbigt att träna. Speciellt ryggen det är så stor del av kroppen så tar 30-40min i veckan typ :P

2007-10-16 @ 20:51:21
URL: http://wax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback