Life as I know it

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Ah, det är Malin"
Hur svarar du i mobiltelefonen?
"Hejhejhej" eller typ "aaa" om det är Hansen, och vi redan pratat 100ggr den dagen.
Ringer det mycket till dig?
I ett. Nja, men alldels lagom mycket...
Ringer du mycket?
 Ja, en del. Lika mycket in som ut.
Vem ringde du senast?
 Hansen
Hur mycket pengar har du?
Så det räcker, men lite mindre sen shopping rundan i Knalleland idag.
Senast kramat och när?
Hansen för någon timme sen.
Antal timmar sömn inatt?
 10 kanske?
Sov du ensam?
 Nej, somnade OCH vaknade med H
Vem sov du hos senast?
Hos mig själv...
Vem sov hos dig senast?
Hansen
Vem vet mest om dig?
Det är nog lite utspridt. Ingen vet nog allt, men många vet mycket om vissa grejer. Men bara mina närmaste
Vem vet du mest om?
Ojdå, en svår till. Det måste vara Hansen, fast kanske inte.
Vad ser du fram emot?
Film-mys ikväll... igen. Och lönen
Vad vill du ha just nu?
En kram och en massa sol.
Vem hånar du?
Det är olika, ofta folk som gör bort sig på TV eller har konstiga frisyrer.
Vem längtar du mest efter?
Ja, med tanke på filmkvällen ikväll med Hansen, så får jag välja honom. Men jag saknar alltid mina vänner... mer eller mindre :)
Vem vill du helst slippa?
Ja du, polisen?
Vem stör du dig på?
Ingen
Vem vill du sova bredvid inatt?
Ingen
Vilken buss åker du oftast?
350/360
Vilken årstid är det nu?
Höst... eller jag klamrar mig fast i sensommaren
Anser du dig själv snygg?
Ja, oftast
Har du varit kär?
Ja
Är du kär nu?
Ja
Är du en bra partner?
Det kan diskuteras
Har någon varit otrogen mot dig?
Inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Inte vad jag vet
Har du varit otrogen?
Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Bli uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Haha, jo. Det vore väl för illa annars?
Vad åt du senast?
Chicken Gourmet på McDonalds... och nu vill jag spy!
Är du polare med grannarna?
Ja
Har du varit på ett party?
Ja
Har du varit utomlands?
Ja; Grekland, Spanien, Danmark och Norge
Var är dina syskon just nu?
Elin är i köket
Vilken tid gick du upp imorse?
Vaknade vid 11, men gick upp vad 12
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov, djupt.
Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar och går upp och kissar.
Vad ska du göra efter det här?
Spy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback