Long time ago

I brist på annat att göra just nu så tänkte jag att jag skulle spana lite på lunarstorm som jag inte varit inloggad på på hur länge som helst!
Började läsa min blogg och gud vad kul det var. Jag har skrivit så mycket roliga grejer i min dagar!
En massa minnen, haha. Är glad att jag skrev den... :)

Ex:  "Ja då har vi Carola, då tänker vi genast på Runar, och han är kristen. Jesus var också kristen och "långt hår" ska alltså in på 22 lodrätt"

Eller denna dåliga: Alla barnen plockar blåbär, utom Svante, för han plockar lingon.

Varför? haha


Nej, nu ska jag duscha och sen titta lite på TV
Har trött idag efetr jobbet.
Jobbade över ett tag. Skulle egentligen åkt till Göteborg, men jag orakde inte. Det blev alldels för stressigt!
Synd...

Hansen ringde innan med, jag vill att han ska komma hem nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: karin

Ha en fortsatt trevlig Halloween! - Karin


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback