Ny dag på jobbet

Är vikarie på plotter nu, har en massa att göra. Usch

Var med Hansen igår, myste lite. Men sen tror jag att vi båda somnade, för plötsligt var jag grymt trött, så då skickade jag hem honom.
Är fortfarande trött sen söndagen...
Var med Rebecca, Ståhl och Jonas. Hyrade film och käkade godis, och en massa mer. Skojade om det mesta och hade orkester i bilen hem från stan. Drog hem lite efter 12 på natten, så var jag super trött och såg inte framemot jobbet.

Helgen var bra, fredagn var visserligen rätt tråkig med lördagen var bra.
Fick presenter av Nina och Carlander :) En silverlänk, ett blodrött nagellack (som jag letat efter hur länge som helst) och en underbar tvål som just nu pryder min del av toaletten hemma.
Sen drog vi in till Trägårn och drack billiga drinkar, super gott. Hade riktigt kul där, dansade och träffade en massa roligt folk. Blandannat ett par killar som gick på Viskastrand med mig, det var kul att träffa dom efter snart ett  halvår.

Nu är det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback