Once again

...sitter jag på jobbet.
Detta är sista dagen för den här gången. Känns väl sådär, men inget att gräva ner sig i.

Imorgon är dagen D, då fyller jag år. Ska bli skönt att vara ledig den dagen med och bara ägna sig åt sig själv.
Ska kanske försöka fixa en tid hos kiropraktorn då jag är lite rädd för att min nacke inte är som den ska vara.
Och så tandläkaren idag. Skönt att få det avklarat...

Åkte till Hansen igår kväll och gjorde inte alls mycket. Han är sjuk, eller något sånt. Så ville inte riskera att bli smittad, hehe. Vi åkte hem till Nina och kollade på Id. Haha, skrattade en hel del. Sen åkte jag och H till Coop och köpte ketchup, Red Bull och snus.



Klädsel: Stuprörsjeans, vit spetstopp, vit kofta, guld ballerina
Smink: Mascara, brunpuder
Frisyr: Normalt, utsläppt och plattad lugg. Snodde Elin plattång imorses
Låt: Ingen... Lyssnade på Rix MorronZoo imorses i bilen
Vill ha: Helg
Saknad: Några vänner
Roligaste: Birthday tomorrow
Tråkigaste: Att jag är trött
Köp: Ketchupen igår
Godis: Nej, inte ännu. Men det kanske kommer...
Frukost: Knäckebröd och vatten. För någon hade druckit upp min juice
Lunch: Spagetti och köttfärssås
Kvällsmat: Så långt har jag inte planerat
Träning: Nej, körde ju bil till jobbet.
Läsning:
http://www.aftonbladet.se/
Nyttigaste: Att jag inte drack O'boy imorses som jag hade tänkt
Dagens goda gärning: Är ju vikarie, det är ju en god gärning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback