Sista?

Idag skulle ha varit min sistan dag på jobbet, men icke! Fick en dag till på plotterproduktionen, kanske till och med två dagar.

Dagen har varit lång och jobbig. Hade mycket att göra och idag hade jag uppgifter som jag inte haft tidigare.
Har även varit hos tandläkaren och som vanligt när jag har lite bråttom så blir allt försenat. Men när jag väl kom in så var allt bra. Inga hål, och planerar att hålla 0:an hela livet ut.

Efter jobbet åkte jag ner till stan och hälsade på Karro på Bianco. Snackade lite och så fick jag ett litet blått-reflex-spöke. Inte nog med det så hittade jag ett par snygga skor som jag la undan. Ett par mörkröda pumps.

Och imorgon är det min dag, min alldeles egna. Hela 19år blir jag. Då kommer släkten och äter tårta och pratar om allt och inget. Ska bli riktigt mysigt!

Hansen är ju lite rolig, han har idag köpt en bil... som är sönder. Vem gör det?
Nu har han inte bara en icke-fungerande bil, utan hela 2 stycken!
Och det gjorde han istället för att åka in till stan och fixa en presemt till mig. Och nej, klart han inte måste det, men det var det han sa att han skulle göra till mig igår kväll. Suck... killar.

Och på torsdag så ska jag, Alex och Nina ta en fika på stan och så ska jag få presenter. Gud vad roligt. Är som ett litet barn :)

Ikväll är det Desperate Housewives och nagellacks-målning.

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis idag malin :)

2007-10-03 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback