Skaffa ett liv eller fyll i en lista. Jag väljer det senare alternativet

Vad blir ditt namn baklänges:
nilaM
Platt eller lockigt hår?
Jag har lockigt hår men nu förtiden händer det att det är mer eller mindre rakt, annars åker plattången fram
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja, jag har små drömmar som går i uppfyllelse lite då och då, framför allt den 25:e varje månad.
Vad har du för startsida på internet:
http://www.anxious.blogg.se/
Vem ringde du senast:
Min pappa
Tycker du att sengångare är söta:
Har lite svårt för dem, men i teckande filmer är dom söta, typ Ice Age
Har du haft vattenkoppor:
När jag var liten
Har du någon gång testat karate:
Nej, men jag har slagit på min lillasyster i mina yngre dar?
Vilken mobilsingnal har du:
Jag har Danny - If only you. Men satte mig vid datorn för att fixa en ny!
Morötter eller pommes frites:

Båda är gott vid olika tillfällen
Vad längtar du mest till just nu:
Till helgen för då kommer Hansen hem...
Vilken tv-serie är bäst:
Desperate Housewives
Kan du gå ner i spagat:
Ehm, vågar inte ens tänka tanken...
Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att bli helt ensam
Har du varit kär i en kändis:
Travis Barker, grr
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ja, om jag har tråkigt vid frukosten
Vad ska du döpa dina barn till:
Kille: Dorian
Tjej: Juni
Sol eller snö:
Sol!
Snyggaste läraren:
Ingen, men gillade en vi hade när jag gick på Daltorp men namnet minns jag inte.

Är du mörkrädd:
Ja, en hel del... framför allt om jag blir rädd för något för så släpper det inte
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Så mörkt det bara går, annars går det inte
Godaste drickan till frukost:
Juice
Duscha eller bada:
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill:
Ja, det kan jag!
Sjunger du på toan:
Kanske inte så ofta på toan men i bilen sjunger jag ut!
Är du höjdrädd:
Ja, det är jag. Men det kan vara härligt med höjder ibland, så att det pirrar i magen så att man nästan dör!
Vilket land vill du åka till:
Australien (hösten 2008), USA och Afrika
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Jag skrattar alltid! :)
Vad tänker du göra nu:
Snart se på TV och dricka läsk

Bonus fråga
Om du fick lära dig något över en natt, vad skulle det då vara:
Jag hade gärna varoit kung på poker så att jag hade vunnit lite pengar, men hade velat kunna prata finska.
Och kasnke köra cross eller något annat coolt. Breakdance kanske?


Kommentarer
Postat av: suss

varför finska? : )

2007-10-30 @ 13:32:55
Postat av: Malin

hehe, jag vet inte riktigt, men jag tycker att det låter så... typ härligt! Har en finsk tjej på jobbet och jag tycker det låter så kul att prata på finska...


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback