Snack

Fullt upp på jobbet idag igen, men jag är tuff så jag klarar det mesta!

Efter jobbet gick jag fick jag skjuts av Leila till stan och sen gick jag till Bianco för att vara med Karro, sen kom även Sabina och sist Emma. Hela gänget samlat, like old days!
Vi fikade på Snack och satt och snackade skit om allt möjligt, blandannat om gamla minnen från skolan och att jag är elak uatn att mena det mot Hansen, men tycker inte jag. Bara lite ibland! :)
Dom tycker att jag är riktgt jävlig faktiskt... haha, oj vad kul vi hade!
Vi planderade även lite inför maskerad-halloween-festen på lördag :)

Sen gick jag och Karro till City, skulle köpa en kam men kom ut med Vaselin och naturgodis. Sen åkte jag hem, och nu börjar Desperat Housewives, om jag nu orkar kolla på det! Är trött, som vanligt...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback