Som i "Mina vänner"-böcker

Fullständigt namn: Malin Ingegerd Edvardsson
Född: 3 oktober 1988 på Borås BB
Längd: 173 cm
Bor: I en villa i Kråkered
Skola: Börjde min år på Svedjeskolan, sen högstadiet på Daltorp och sen läste jag Media / Grafisk Design på Viskatrand.
Familj: Mamma Annika, pappa Erling och lillasyster Elin
Djur: Hästarna Nicko & Hamlet, katterna Tiger & Sesan (+en till snart) och kaninen Pepsi
Intressen: Umgås med vänner, skola, resa, politik och min älskling Thim <3
Jobbskills: Jobbat en del på olika ställen; Nilörn, Ellos och just nu jobbar jag på ACG accent som Grafisk Designer
Tränar: Ska börja träna då det är rätt förmånliga priser om man jobbar på mitt jobb.
Bästa café: Café Orion, Waynes och Swing i Borås
Favoritmat: Thaimat
Favoritböcker: En del, mest chicklitt-böcker.
Bästa egenskap: Jag ställer alltid upp för de jag tycker om och är oftast positiv.
Sämsta egenskap: Labil (enligt Hansen) och kan vara rätt kall och okänslig... och jag kan aldrig bestämma mig om jag har två eller fler saker att välja mellan.

Några saker du inte visste om mig:
- Jag har någon form av tvångssyndrom som gör att har jag börjat störa mig på något så måste jag fixa det. Jag kan inte sova om det är stökigt på rummet eller om en garderobsdörr är öppen.
- Jag skulle ALDRIG jobba på McDonalds
- Jag är rädd för clowner och mörker
- Jag älskar tatueringar på halsen (på killar)
- Min största dröm är att resa till Laguna Beach i Kalifornien
- Jag har varit med i två trafikolyckor, dock inga allvarliga. Men har skador på min rygg och nacke sen dess.
- Jag älskar att åka skidor i fjällen
- Innan blev jag alltid deprimerad av hösten, men nu känns det bara skönt. Och det är så mysigt med mörker, om man är två.
- Jag kan skriva här i evigheter så jag slutar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback