Thai

MM, ska äta thaimat idag på lunchen med Anna och Toni. Ska bli super gott.
Sitter inne på design idag och det är lika kul som vanligt.

Var ute en snabbis med Karro igår och det var inte många andra ute. Så vi satte oss på Tonic och köpte lite dricka. Jag drack två olika mjölkdrinkra, först Likör43 m. mjölk , den ultimata favoriten. Sen blandade bartendern en speciallare till mig som var hemlig, så den fick jag ingen namn på.
Sen stack vi upp till Toni i brist på underhållning på krogen. På vägen dit var det iskallt så det var skötn att komma in. Vi glodde lite på Tv och jag tiggde till mig lite mat... som vanligt när jag är på besök hos någon.
Blev rätt trött  på slutet, så någongång vid 12 så åkte jag hem. Och när jag kom in så kollade jag på termometern; Det var -0,7grader. Det är alldeles för kallt för mig. Nu får  jag ta fram vinterjackan och termobyxorna!
Mössa har jag redan...

Nej, nu ska vi väl åka till stan snart, ska shoppa lite på H&M innan maten. Älskar att shoppa! Vad det än är så är nya grejer alltid fruktansvärt roliga att ha!

OCH IDAG ÄR DET FREDAG. UNDERBARA FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback