The holiday

En riktig toppen helg har det varit!
Låg visserligen hemma och var sjuk i fredags, men det var skönt att inte göra någonting.
Igår var jag med H, hyrde film och handlade godis och chips på Coop. Träffade Nina, hennes mamma och Robin där. Sen åkte vi hem och såg filmen, The Glory Of Blades (eller nåt) Och visst, den var rolig men inte så bra som jag trodde och hade hoppats. Mådde rätt dåligt sen på kvällen efter att ha ätit mer chips och choklad än jag ätit under hela min livstid. Men oj vad det var gott!

Och idag har vi varit i Knalleland och shoppat. Köpte trosor, en mössa som jag ska trycka något på (en bra sak med att jobba på mitt jobb, och jag ville inte ha något som någon annan har!) och så köpte jag en liten, rosa ficklampa som är bra att ha nu i mörkare tider. Sen käkade vi på McDonalds, vilket jag ångrar nu, för jag mår dåligt. Men det var gott i början. Käkade en Chicken Gourmet, mums.

Och nu sitter jag här och laddar ner musik, finns en massa bra nu. Och senare kommer H hit för ännu en film!




BYE

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja listor är alltid skoj ;) Ser att du redan lagt in den. Hihi. Tack, sweety :) Haft en bra helg annars? Puss


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback