Two hearts

Måndag kväll.
Jag mår bra... Trots besöket hos "benknäckaren".
Men det känns inte så bra att jag är 19år och behöver gå dit för att jag redan har problem med min kropp.
Det var obehagligt att vara där. Jag hör saker i skelettet som jag inte hört innan. Jag vill inte veta vad som är fel. Men har inte lika ont i nacken längre, så visst, jag ger det en chans.

Och just nu finns det så himla mycket bra musik! Timbalands nya och Kylie Minogue, sånt som jag aldrig lyssnar på annars. Tummen upp för det!

Och dagen på jobbet gick super bra och väldigt fort. Trots att jag gick upp tidigt så var jag rätt pigg på jobbet. Och sov gjorde jag knappt. Jag och Hansen såg på "Vänner för alltid" igår och åkte lite bil. Ville komma ut lite, och spela min ny-brända skiva :)


Kommentarer
Postat av: Farre

"benknäckaren"? hänger inte med i bloggen så mycket men berätta mer, är det en kiropraktor du pratar om?


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback