all grown up?

Jobb (1p) 
Ja, just nu p ACG accent 1
Visitkort (1p)
Nej, men sen när jag blir kändis så kan jag fixa ett 0
Konferens (1p)
Det har jag nog varit på. Någongång på jobbet
Bor hos föräldrar (-2p)
Ja, and I love it. Super skönt -2
Vara sambo (1p)
Nej, men det kommer 0 
Vara förlovad (1p)
Nej, men det är inte långt kvar, om det blir som planerat ½
Vara gift (2p)
No no, en sak i taget. 0
Skild (3p)
Förhoppningsvis aldrig... 0
Äga villa (2p)
Det gör jag inte, men bor i en 0
Ha en bil (1p kombi + 1p) 
Nej, men körkort ½
Hund (1p)
Nej 0
Lån (1p)
Nej, behöver inte låna pengar 0
Gemensam ekonomi (1p)
Nejnejnej, mina pengar är MINA pengar 0
Pensionsspara (1p)
Ja, jag tror Ellos har gjort det lite åt mig. Och sen sparar jag alltid lite av lönen, lite! 1
Storhandla (1p)
Jag och handla är bästa vänner 1
ICA-kundkort (1p)
Nej 0
Äga diskmaskin (1p)
Nej, en sådan har jag inte 0
Dubbelsäng (2p)
Nej,men jag och Hansen får ju plats, så då blir det ja! 1
Prenumerera på morgontidning (1p) 
Jag läser BT nästan varje dag, och jag har haft praktik där, så ett halvt poäng ½
Välja att inte svara i telefon (2p)
Ja, det har hänt, någon enstaka gång på hemtelefonen då jag blir arg för att ingen annan svarar 1
Putsa fönster (1p)
Jag har gjort det med mitt fönster på mitt rum, så ja 1
Svampplockning (2p)
Har jag kanske inte ägnat mycket tid åt, men jag har gjort det och det är mysigt att traska runt med en krog 2
Långfärdsskridskor (1p)
Nej, inte testat 0
Parmiddag (1p)
Har jag varit på 1
Vinprovning (1p)
Nej, men vin dricker jag 0
Däcka före 23.00 dagligen (1p)
Nej, har svårt för att somna... Men brukar väl försöka vid den tiden  0
Soffan hemma före krogen med bästa kompisarna (1p)
Det är lika mellan dom två, men jag och Hansen brukar inte ligga och sega på helgerna 0
Spela Bingolotto (1p)
Det har jag gjort en del 1
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p)
Nej, men han är charmig 0
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p)
Om det hade varit någon artist som jag verkligen ville se så kanske, men troligen inte så tidigt, och vilken artist skulle det vara som kom dit? 0
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p)
Haha, ja faktiskt. 2

Resultat;
10,5p
Lista stulen av
ALEXANDRA

Kommentarer
Postat av: rickard

hahahha.. jag fick typ två poäng :P kanske tre.. :D


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback