Another day

Ännu en dag på ACG. Men idag har jag suttit på Inne-sälj, och det var inte det lättaste.
Men det gick. Jag kan ju lite sen innan... Vi hade roligt och dagen gick super snabbt.

Sen ner på stan för att inhandla läppsyl och lite smått på Apoteket, sen skulle jag kolla om dom fått in torrshampoot på Åhlens. Och hade dom det? Nej, så nu går jag inte dit mer, utan jag ringer istället. Orkar inte springa där...

Ikväll ska jag vara med Hansenbabe. Har fått för mig att jag är sugen på glass idag, för det är riktigt varmt ute, så vi ska väl iväg och äta det.
Och senare i veckan ska Nina slinga mitt hår. Brukar inte göra det själv utan brukar glatt punga ut en massa penagr till min frisör, men inte den här gången.

Och min familj är mongo, bara så ni vet. Dom har ingen koll på någonting, och jag får ta smällen. Idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback