At the office

Som sagt så är jag just nu vikarie på ACG accent, innesälj.
Jag har till och med eget kontor. Känns riktigt lyxigt. En säljare kom förbi och sa att det är ju förjävligt att jag som bara jobbat här i två veckor har eget kontor och han får dela sitt med en annan säljare.

Är vikarie för Maria, en riktig toppen människa.
Hon bakade bullar till mig när jag jobbade här i sommras och hon bjöd mig på thaimat när vi var ute och åt. (å, sommar)
Men nu är hon hemma. Hon skadade foten för 2-3 veckor sen, hälsenan gick av. Inte nog med det,  när hon var på sjukhuset för återbesök i veckan halkade hon och tog emot sig med en ond axel, så nu kan hon inte använda kryckor utan sitter i rullstol. Maximal otur. Hon skulle även resa iväg snart på semester med nu går inte det, och hon hade  inte avbeställningskydd. Kan det bli värre?
Detta gjorde att jag får jobba en till extra vecka, vilket är väldigt bra för mig.

Man måste tänka på sig själv först. Men det är självklart tråkigt det som hänt Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback