First

Godmorgon!

Kom precis till jobbet, och jag var först... på design iallafall.
Åkte bil idag, för usch (!) vad kallt det blivit, men det är blå himmel så det blir nog en fin dag.
Därav dagens outfit;
- Svart stor t-shirt
- Jeanskjol (som en gång i tiden var ett par jeans)
- Svarta bomulls tights
- Mossgrön stickad kofta med stora "hål"
- Militärfärgade ballerina med öppen tå och lite kilklak.


Tänkte att jag skulle köra med detta ibland, så kommer jag själv ihåg vad det ligger för kläder i garderoben,
Glömmer av en massa fina plagg, alldeles för ofta.

NU ska jag sätta igång med mitt arbete. Det är inte alls lika mycket ordrar idag som igår. Och det känns bra när man vet att man får saker gjorda.

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback