god morgon

Sitter här i handduk och har precis kommit ur duschen
Ska in till stan om en stund och luncha med pappa och sen träffa Karro.
Och sen, ikväll, ska jag träffa min underbara man

Och jag fick svar från en jobbansökan idag, det var visserligen ett nej men det avr ett väldigt trevligt mail, och då blir man lite gladare!

Och jag hade världens jobbigaste dröm. Fast det brukar jag ju ha nu förtiden.
Den var stressig och jobbig.
Jag skulle iaf käka på McDonalds med ett gäng, och så helt plötsligt när jag hade beställt så hade dom åkte till ett annat McDonalds och satt sig där ist. Så jag fick tag p en taxi, som jag skulle betala som godis. Och då var plånboken borta, för den var på McDonalds nr. 1. Så jag var tvungen att åka tillbaka, men då hade alla ätit upp och gick därifrån... så jag fick ingen mat.
Var helt hyper-stressad när jag vaknade. Urk
Hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback