Godmorgon godmorgon

OJ! Vad jag är trött idag. Ögonen svider och kroppen hänger inte riktigt med...

Var med Hansen och myste igår :)
Såg slutet på Mean Girls och sen på My name is Earl, sen skickade jag hem honom för jag kände på mig att jag skulle vara död idag. Och så rätt jag hade... uh

Nej, nu ska jag ta tag i min ordrar här på jobbet...



- - 08:58 - -
Kämpar på med mina ordrar, har gjort klart 16st.
Börjar blir hungrig nu med.
Och jag var med om något fruktansvärt. Skulle testa ett bar jeans som alltid varit lite små. Och nu får jag knappt på dom, så nu är det diet som gäller. Jag är inte typen som bantar, verkligen inte. Jag gillar min kropp, men det skadar inte att äta nyttigare.
Men det känns nästan som desto nyttigare jag är, ju mer går jag upp i vikt. Senaste tiden har jag varit ute och gått eller cyklat varje dag och ätit mindre snabbmat och godis. MEN HJÄLPER DET? NEJ!

Idag är det 6 år sen attacken mot World Trade Center, 11  september 2001



Kommentarer
Postat av: rickard

men om du cyklar/går och så så får du ju mindre fett, sådant äckligt somhänger utanför :P men du får ju mer andra saker, typ muskelmassa och så..


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback