Happy birthday

Idag fyller min pappa år :)
Han ska få strumpor och en super cool tröja som jag tryckt på jobbet. Bild på tröjan kommer när den är helt klar. Så ikväll ska vi fira honom med ett resturang-besök och bakelser. Och sen är det min tur att fylla om en vecka. Mycket kalas på hösten, nästan hela min Borås-släkt fyller då och kalas tackar jag inte nej till!

Har precis fått iordning på en order som jag fixat med sen igår. Äntligen klar.
Snart är det frukost... mums. Var med Hansen igår så vi åkte till Coop för han skulle ha snus och jag behövde lite grejer till jobbet; smör, kaviar och bananer... och tuggumin.
Sen myste vi hemma hos honom. Var tyvärr super trött igår, vilket märks på mitt humör. Men senaste tiden har jag bättrat mig lite, så det fick faktiskt gå för den här gången ♥ fniss 

Hade lite klädpanik imorses med, kunde verkligen inte bestämma mig för vad jag skulle ta. Det är inte så att jag inte har tillräckligt med kläder, utan nu är det så att jag har för mycket. Vilket jag inte trodde var möjligt. Har hittat en del godbitar i garderoben som jag glömt.
 
Och idag åkte min mamma till Falkenberg men kommer hem imorgon igen. Har blivit lite "mammig och pappig" på senare år. Ett tag var jag väldigt anti familjen, men nu måste jag ringa dom jämt när jag inte är hemma, hehe.

Och
Elin, min lillasyster vill skaffa en till katt. Hennes kille Stefan har tydligen en hög hemma.
Hon försöker övertala mamma, men jag vet inte säkert om jag vill. Jag älskar kattungar, och katter överhuvudtaget. Men vi har ju redan 2. Jag sa när Malvina skaffade sin Svea, att jag ska med ha en kattunge. Men det känns också som det räcker med dom ordjuren vi redan har. Dom låter, äter, river på dörrar och för ett allmänt oljud, mest på nätterna. Och det är jag som får öppna dörrar och sånt, för dom slutar inte annars. Och sitter dom ute och vill in, så kan jag inte med att skita i dom heller. Och kostar pengar gör dom med, vi har ju redan en massa djur. Men visst, kattungar är ju underbara... Jag är lite kluven i den här frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback