Hej då vännen

Jag har förlorat en nära vän. Min plattång.
Den har hängt med mig ett tag,  men anade inte att den skulle gå sönder.
Det går en propp i huset varje gång jag ska använda den....
Köpte den när jag gick i 8:an för 700:- på en frisörsalong. Den är av märket Gama, och har varit super bra.
Och 700:- var mycket pengar på den tiden... nu kostar en ny ca 400:-
SOm tur är fyller jag år nästa vecka så mamma sa att jag kunde önska mig en ny så ska kolla runt lite på nätet nu, kanske hittar en i en cool färg?

Höstmarknaden var kanske inte super rolig. Träffade Nina,  Teresa och Alex i stan och köpte godis på markande och 2 tunikor på Gina Tricot för 49kr styck. Skit snygg och super billiga. En brun och en ljusgrå blev det, och så hade dom söta knappar...
Och Alex är nyss hemkommen från London, är inte lite avundsjuk. Hon hade shoppat som en galning...typ. Och tydligen har hon köpt två presenter till mig, sen om dom är från London vet jag inte. Men lika kul ändå :)

Ska träffa Hansen sen ikväll med. Får se vad vi hittar på...
Och imorgon är det utgång med Nina och Alex.


Kommentarer
Postat av: Hanna

klarar mig inte utan platttång ^^

Postat av: Alex

"Det går en propp i huset varje gång jag ska använda den...." Hahahaha...

2007-09-28 @ 23:30:18
URL: http://anxious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback