I feel sick

Jag känner mig lite sjuk just nu. Huvudet känns lite konstigt, och resten av kroppen med.
Har precis ätit tacos, det lilla jag fick i mig. Usch, orkar knappt trycka ner tangenterna.

Varit med Hansen idag, och igår. Vi var hos Mange och drack och snackade. Sen åkte vi in till stan, och alla åt hamburgare, men inte jag. För jag är nyttig :)
Sen åkte vi hem till mig och myste, och det gjorde vi idag med. Det var SvampBob Fyrkant maraton på TV så vi låg och kollade på det när vi vaknade, hehe, det var jätte roligt.

Var och fikade hos mormor senare. Där var också min morbror och hans fru. Tryckte i mig lite bullar och sånt, mums. På vägen hem stannade vi så jag fick ta kort på världens finaste träd. Det har knallröda löv och står bladn en massa gul-gröna träd. Det såg så fint ut.
Jag har varit ute och gått en bit, det avr riktigt skönt. Jag tykcer ofta att det är tråkigt att gå själv, och jag tröttnar fort. Men idag så gick jag bara, och det kändes så lätt. När jag kom hem så badade jag, ett liv utan badkar måste vara tråkigt.

Snart är det Miami Ink, och sen Parlamentet. Kanske ska hälsa på hos Nina sen med om jag piggnar till.


image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback