Klockan är...

just nu 14:45.
Jag kom för en stund sen tillbaka till jobbet efter mitt möte på Arbetsförmedlingen. Det mötet skulle ta ca 20 minuter. Mitt tog det + 30 minuter. Min handledare där pratade på om en massa. Men jag åkte ju fit frivillgt så får väl ta den smällen. Blir nog lite övertid på jobbet i eftermiddag.

Jag och ett stort gäng från jobbet var även och åt på Chez lami, eller hur det nu stavas. Det orkar jag inte kolla upp. Var super stressad för att jag skulle hinna till arbetsförmedlingen. OCh självklart fick jag min mat sist, och det var fel mat. Men gott var det när det väl blev rätt. Sen skjutsade Toni mig in till stan, och vilken färd det blev. Och det skriver jag bara för att jag veta att Toni läser detta. Haha

Och nu är jag som sagt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback