Last night

Jag var med Rebecca igår efter jobbet.
Det var längesen sist vi umgicks.
Vi åkte in till Knalleland och kollade. Köpte ett läppglans på H&M, som var jätte fint... i tuben. Men på såg det mer ut som filmjölk. Men efter lite om och med, och några andra läppglans under, så blev det fint.
Sen köpte Rebecca med sig Thai-mat hem till mig så vi åt lite och sen var det tänkt att vi skulle sett en film eller bio. Men bion blev det inget av, jag var inte super sugen, förens bion började vid 9, då ville jag. Men så är min mamma rätt "sjuk" sen vår lilla krock, så hon ville att jag skulle vara hemma och ta hand om henne.

Nu imorses ropade hon på mig och mådde jätte dåligt. Så jag upp och ringde Sjukvårdsupplysningen som sa att vi skulle åka in till akuten. Men han på andra sidan linjen sa först att vi skulle åka till NÄL. Jag blev lite paff, för vad fan är NÄL? Men jag antog att mamma visste, vilket hon inte gjorde. Nehe, så det var bara till att ringa tillbaka, och då var det kö, sen när jag väl kom fram sa han att det var jag som hade sagt NÄL, när jag berättade om olyckan.
Suck...
Mamma mådde mycket bättre efter telefonsamtalet, så det blev aldrig akuten. Hon skulle ändå till sin sjukgymnast idag, men efter det ska jag hämta henne och skjutsa hem henne, för jag låter inte henne köra bil :)

Och idag ska jag träffa min H. Underbart, har inte träffat honom sen i måndags.
Desutom ska jag ner till Åhlens och kolla om dom har fått in Kisbys torrschampoo, för andra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback