lista

Hatar du mer än 2 personer?
Hatar gör jag kanske inte, men ibland är dom mer eller mindre populära hos mig.
men inget jag orkar lägga energi på

Hur många hus har du bott i?
1 lägenhet och nu i villa.

Vad är din favorit glass?
Vanilj är min all-time favorite. Men nästan alla smaker är goda, typ kola, choklad, jordgubb, banan, bär-smaker, godis-smaker... osv.

Vilka är dina favorit skor?
Älskar alla mina skor, men kanske mina vita street-skor och mina guldiga ballerina.

Har du fällt krokben på någon?
Ja, det har jag, men om personen föll minns jag inte...

Vilket var det värsta ämnet förra terminen?
Matte B var en mardröm. Och historian kunde man ju lagt ner, men det mesta gick smärfritt
Nej, jag vet; arbetsmiljö och säkerhet var SKIT tråkigt...

Vilket var ditt favoritämne förra terminen?
Graf C. Och Multimedia B var kul med, när det gick bra.

Äger du en Britney Spears CD?
Nej, hon har aldrig varit en favorit

Har du någonsin spytt bland folk?
Ja, det har jag.

Säg något du tänker på?
Att jag måste leta jobb, men vart?
Att jag vill gå ut i solen, som nu försvann
Ska snart gå och ringa Malvina

Vilken musik tycker du bäst om?
Mycket; men mest rock och urban-house
Låt; Hedie Montage - Bodylanguage

Vilket stjärntecken är du?
Vågen

Hur många vänner har du på bilddagboken?
Det vet jag inte. Sånt orkar jag inte bry mig om. Lägger upp bilder ibland och snokar på lite folk bara. Använder inte det som någon community

Spelar du något instrument?
Nej, men kan spela piano, typ Björnen sover.

Vilken är den pinsammaste cd:n du äger?
Äger ingen pinsam-skiva. Dom var ju alla bra när jag fick/köpte dom.
Massa minnen

Sommar eller vinter?
Sommar

Har du någonsin örfilat någon?
Ja

Spelar utseendet någon roll?
Men nej, det är ju insidan som räknas
Jaha, och det finns gröna gubbar på månen. Utseendet är jätte viktigt som första intryck

Din favorit dryck?
Mycket, men jag har sagt Zingo Melon på den frågan i flera år, trots att det var ett tag sen jag drack den. Men jag svara det ändå; Zingo Melon
Sen är ju Likör43 med mjölk en riktigt hit

Är du förlåtande?
Jag kan säga förlåt, men gå och tänka på det i evigheter.
Men som tur är behöver jag aldrig säga det... jag gör det i vilket fall aldrig.

Hur många barn är lagom?
Jag ska ha MAX 2.

När grät du senast?
Lite i lördags pga av min ihållande PMS... och lite alkohol, men det var inget sorgligt gråtande utan mest för att jag var glad.

Har du kallat din lärare för mamma någon gång?
Haha, definitvt inte... men mycket annat. Surfitta ligger högt på listan.

Är du nöjd med ditt liv?
Ja, det är jag. Det är bara jobbet som saknas sen har jag allt.
Bästa pojkvännen och bästa vännerna, bästa familjen och jag super-nöjd med mig själv.

Gillar du dig själv?
Jag älskar mig själv, för det mesta.
Ibland blir jag arg på mig själv när jag är sur, för jag hatar själv sura männsikor, men så länge det känns rätt att vara sur då, så ska man vara det!
Men annars tycker jag att jag själv är toppen bra

Är du närmare mor eller far?
Jag har alltid varit pappas-flicka. Delat allt med honom, haft min handduk jämte hans och sovit i hans säng när jag var liten och rädd. Men nu är jag mittimellan...

Vad är kl. när du gör detta?
15:27

Jag utmanar:
1. Ingen. Jag gjorde denna för att jag tyckte det var kul. Sen får dom som vill kopiera den. Kommentera gärna isf så kan jag läsa den

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback