Morning has broken

Fredag idag, underbart.
Party ikväll för att fira Jonas 20årsdag. Kommer bli toppen.
Och idag är det kasst väder, riktigt skit väder. Men jag hoppas på att luncha på stan, så blir det lite ljus i tillvaron.

Var hos Sabina igår, efter jobbet.
Vi satt och pratade och åt godis. Jag åt inte så mycket, då jag precis har börjat ett nyttigare liv. Men vi kom fram till att ju mer man gör sig till för att hålla sig i form, desto svårare blir det: Egentligen ska man bara låta sånt vara och låta kroppen sköta det.
Det var riktigt trevlig. Såg lite på Idol med, och folk gjorde bort sig igen. Jag tyckte däremot att gamlingarna som var med var riktigt coola och tyckte synd om dom som inte gick vidare. Det var även en kaxig invandrar-tjej, som gjorde bort sig totalt... men det är ett vanligt förekommande problem... hon trodde att hon var bäst, men NEJ!

Skulle även gått och lagt mig tidigt igår, men det gick inte. Somnade, men så vaknade jag av ett sms från Hansen, sen kunde jag inte somna om för att jag blev arg. Och jag kan inte somna om jag vet att jag måste... Men men. sånt får man väl räkna med.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback