ny dag, nya möjligheter

Det kanske stämmar?

Sitter på jobbet, har redan gjort en massa så unnar mig att kolla lite på internet.
Det känns som om det kommer bli en lååång dag idag.

Var tvungen att fylla på mitt busskort imorses, hatar det. Känns som om man lägger pengar på ingenting, trots att det inte är så. Usch
Sen har jag fruktansvärt ont i fötterna, då jag alltid ska ha på mig de minsta och mest obekväma skorna, men lyckades ta mig till jobbet ändå. Går nämligen från resecentrum och hit till ACG och det är en liten bit.
Som tur var så kom Fredrik (en kollega) åkandes i sin bil en bit innan jobbet, så fick åka med sista biten. Mötte honom på samma ställe i torsdags med, och igår körde Åsedal förbi mig redan efter resecentrum. Ibland ska man han tur...

Frukost snart?


JAG VILL TILLBAKA TILL STRÖMSTAD!
GE MIG LITE MER SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback