Pizza

Fredag morgon. Ny dag, nya möjligheter... och snart helg.

Firade min pappa igår.
När jag kom hem från jobbet så var min farbror och hans fru från Strömstad på besök hemma hos oss. Dom hade åkt 25 mil bara för att säga grattis till pappa. Det tyckte jag var fint :)
Å, vilken sommar känsla jag fick när jag träffade dom. Pratade lite om allt möjligt. Ingemar, min farbror sa, när vi pratade om att vara ordningsam, att jag redan ett år innan jag började skolan hade burit runt en liten väska med en penna och ett suddgummi. Detta minns jag tyvärr inte, men det är inte helt olikt mig. Mina sommrar med dom på Koster kan inte beskrivas med ord. Bättre ställe finns inte.

Sen på kvällen gick vi ut och åt på Allé Terrassen. Vi åt pizza och pratade. Ohch när vi kom ut möttes vi av en sån fruktansvärd kyla att jag trodde att det var januari eller något. Jaha, nu börjar det... hösten!

Efter att vi hade smält maten en stund hemma så åt vi världens största bakelser som pappa hade köpt. Dom var gigantiska, så jag sparade det som blev över så kan jag trycka i mig den ikväll.

Ska ner till höstmarknaden med Karro. Ska bli super. Är riktigt shoppingsugen idag.
Hade totalt missat att det var höstmarknad nu i helgen, fick höra det på jobbet för någon dag sen.
Köpa donuts och polkagrisar i massor. Och lite små grejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback