Raindrops keep falling on my head... och gör mitt hår lockigt

Vaknade av höst.
Det regnar och löven faller ner på marken, när dagen är slut som kommer det inte sitta ett löv kvar.
Fick som tur var skjuts till jobbet imorses, hatar att gå i regningt väder. Inte för att skorna blir genomdränkta, det kan jag leva med. Utan det faktum att mitt hår blir lockigt. Men inga korkskruvslockar utan bara ett virvarv av vilsna, böjda hårstrån...
Men nu börjar en period där det kommer bli vanligt förekommande.

Var sådär lagom pigg när jag vaknade imorses.
La mig inte allt försent igår, kollade lite på Bridget Jones, men henne får jag lite ångest över.
Sen pratade jag en stund med H i telefon, och avslutade kvällen med ett halvt avsnitt Scrubs.
Och med min tur så flög det in två monster-nattfjärilar i mitt rum, som valde att landa på mig när jag släckt lampan. Så ägnade en stund till att jaga ut dom.

Och nu är jag hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback