Saturday night live

Lördag idag. En skön och lugn dag, än så länge.
Vaknade hos Hansen. Och det är så skönt att vakna där, och inte vara bakis. Som jag brukar vara.
Nej nej, inte idag.
Var på bio igår. Såg På Smällen med H, Nina och Robin. Den var riktigt bra, väldigt rolig. Men samtidigt hade den något mer, jag kunde inte sluta kolla. Jag är nämligen en sån som tröttnar fort på bio och börjar kolla på annat. Men inte igår... Tummen upp!
Efter åt åkte vi och köpte mat på McDonalds som vi tog med hem till Robin. Men när vi kom dit så var maten iskall, men vad gör man inte. Sen spelade vi Pictonary (?) fram till 3 på natten. Jag och Nina var i lag och jag tycker vi var överlägsna genom hela spelet! Vi vann också, genom mig. Vi hade stått på sista rutan innan mål ett bra tag utan att få en 1 så att vi kunde gå vidare. Så H och Robin kom ikapp. Så tillslut bestämde vi oss för att skita i att måla utan bara slå till någon fick en 1:a. Och alla slog, och det blev ingen 1:a, men så sa jag att NU blir det en, så jag slog, och vad blev det? Jo, en ETTA! :)
Jag är nog cynsk, det var ju samma på Liseberg med godisvinsten.
Haha, super bra

Sen åkte vi hem till Hansen, och han hann somna innan jag hade fixat iordning mig med tandborstning och sånt.
Och idag har vi bara myst, och vad som händer ikväll, det vet jag inte än. Tar det som det kommer.

Och jag fyller år snart, 3 oktober. På onsdag är det en vecka kvar. Önskelistan är väldigt kort. Det enda jag kommit på är en smyckeshand från Åhlens, som jag tvingat Hansen att köpa. Så kan han lacka om den när jag tröttnat på färgen. Man ska ha män som jobbar med något man själv kan ha nytta av.

image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback