Snart lunch

Dagarna här går väldigt fort. Men dom gick ännu fortare i sommras.
Idag är det klarblå himmel och varmt. Underbart

Ska ner på rektyreringsmässa på AMS sen och kolla, kan ju vara värt det.
Sen ska jag skynda mig hem och sätta mig i solen.
Vad som händer ikväll är oklart, blir nog inte party iallafall.
Skulle ha gått till Club Pank på XoY men dom har tydligen blivit stenhård med åldern, och det känns ju inte så kul att hänga på Swing om vi ska dit imorgon igen. Kanske kan färga håret istället? :)

Hansenbabe ska klippa sig på fredag och färga håret, så blev lite inspererad.
Men tro mig, det behövdes. Men han är söt jämt, oberoende av håret.

Och imorgon ska jag, Sabina, Toni och Sussie ut och lunch.
ACG, där jag jobbar, har mycket kontakt med Stema där Sabina och Sussie jobbar. Och Sabina är ju en kompis till mig så det är lite kul att ringa till henne när man har problem. Och det passa ju utmärkt att lunch vi 4, då vi har mycket kontakt genom jobbet...

Ska också fixa iordning min blogg nu, med nya kategorier och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback