sunday

Idag är det söndag. Rätt skönt med en riktig slapp-dag.
Vaknade hos Hansen idag, supertrött var jag.
Låg och såg på Idol, pinsamt dåligt, men oj avd vi skrattade.
Sen var vi ute och gick, en kort bit, men det är bättre än inget.

Var på Liseberg igår.
Åkte dit vid 12 och var hemma vid 10 på kvällen.
Det var fullt upp hela dagen, dom tvinagde med mig i mardörms-åk som typ SpinRock.
Fy fan vad hemsk den är. Har åkte den tidigare med kom inte ihåg att den var så jävlig.
Usch... men det var jag inte ensam om att tycka. Sen åkte jag väl det mesta som dom andra åkte, utom Kanonen, Höjdskräcken och Uppswinget, men den verkar ju helt störd.
Spelade bort lite pengar, men vann tillslut lite choklad. Dom andra skulle köpa, men jag sa att jag ska fan-i-mig vinna, så efter ha försökt ett antal gånger så testade jag ett annat hjul, och vann :)
Favoriten under dagen var nog Kållerado, jag är barnsligt förtjust i vatten. Men visst, allt är väl roligt, när man kommer ner levande.
Var inne en sväng på spökhotellet Gasten med, haha. Skrattade hela vägen nästan. Men det är grymt bra byggt, men dom som springer runt där inne och skräms är väl inte mycket att hurra för... men okej, jag blev rädd någongång. Vi var bara 6 som gick runt och jag gick sist, så jag var rädd att någon skulle förfölja oss.

När vi kom hem sen så stack vi till partylokalen och drack lite och åt chilinötter.

Ikväll har familjen varit ute och ätit med mormor, trevligt.
Och nu ska jag kolla på TV och måla mina naglar... och äta godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback