TACK GODE GUD!

Detta höll på att bli den värsta dagen i hela mitt liv... typ!

Jag skulle via min internet bank föra över pengar till min pappa, för bensin och sånt.
Jag loggar in, och tänkte att jag skulle kolla saldot på mitt "ta ut"-konto med, för att se hur mycket det var kvar efter Ullared, men jag visste att det var lite över 1000:-
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, det står att jag har circa 2000:- MINUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag fick panik, detta måste vara fel. Så jag kollade alla köp, och det stod att jag hade haft minus på kontot sen i maj! Shit, jag trodde jag skulle dö. Har jag levt ett låtsas liv nu, trott att jag haft pengar men egentligen inte?
Jag fattade ingenting. Jag har bra koll på min ekonomi, jag är besatt av den, och hur kan jag ha missatt detta så länge? Och hur kan jag ha betalat med kortet, och tagit ut pengar när det inte finns?
Jag har Maestro-kort, ett kort sepciellt för ungdomar, så hur fan har jag kunnat handla på kredit med det? :O

Efter att jag hade hoppat runt i panik och gråtit en del så hoppade jag in i bilen och åkte till banken. Testade 2st olika automater, men fick inte ut några pengar. Vad gör jag nu? Jag ska ju fan till Liseberg imorgon, och jo, jag har sparpengar, men jag ligger ju en massa minus, jag kan inte unna mig något nu!

När jag kom hem så tänkte jag kolla internetbanken igen, för att försöka lista ut vart det började gå utför, och när jag ska logga in står det;

image82

WOHO! VILKEN LYCKA! :D
Och nu var allt bra igen!
Och nu vissade det sig att det är fel på mammas konto med!
Ner med Handelsbanken, jag höll ju på att dö!

Kommentarer
Postat av: Alex

Shit! Panik på högsta nivå ju! Tur att det ordnade sig :*


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback