Tisdag

Så, tisdag idag.
Orkade aldrig skriva mer imorses, det var alldeles för tidigt.
Var uppe och skrev ut en arbetsansökan som jag ska posta idag. Sen så berätta min chef här på ACG att jag ska få ännu en vecka här, fast på inne-sälj. Ska bli kul att se hur det fungerar där.

Just nu sitter hela design-avd. på möte med Stema, tryckeriet.
Så jag passar på att blogga lite...

Var med min H igår. Var ute och gick, ett helt varv runt sjön ute hos mig.
Det var super mysigt, och jätte roligt. Äntligen kunde vi umgås utan att typ mörda varandra.
Sen blev jag lite arg när han sa att han tyckte att Natacha Peyre var snygg, för hon är inte vacker alls.
Ens pojkvänner ska inte säga att andra är snygg, bara om man själv håller med!
Men, i love him like a fat kid loves cookies.

Sen har mamma åkt på något dumt. Vi krockade ju i fredags, och hon åkte aldrig med till sjukhuset, trots att jag försökt tvinga med henne. Och nu har hon ont i nacken. Så hon ska kolla det idag, hoppas att det inte är något allvarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback