you are my sunshine

Idag har jag och min älskade man varit tillsammans i 8 månader

Solen skiner idag :)
Dock är det bara 10 °C ute. Och det är helt klarblå himmel så det är nog väldigt kyligt.
Men hade tänkt ge mig ut och gå lite. Efter denna veckas PMS-anfall så har jag lite att rensa ur huvudet.
Hade årets-super-attack-PMS igår... självklart med Hansen. Han får stå ut med en del. Men nu har det nästan gått över helt.

Myste med honom igår, så gott det gick. Åkte en sväng och sen hem till mig och kollade på Braveheart, men helt plötsligt vaknade jag. Och han med, så då hade vi somnat... like old days. Innan sov vi jämt när vi var med varandra, men vi har vuxit ifrån det nu, hehe

Ikväll är det partyparty.
Partylokalen ska invigas, och den är super cool. Bar och grejer har den.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback