Ett nytt kapitel

På måndag börjar mitt nya liv.
Jag har min sista dag på Accent idag och på måndag så börjar jag i klädbutiken White.
Det är knappt att jag själv insett vad det är som händer, allt känns lite overkligt.

Jag är så glad för mitt nya jobb! Var på en andra intervju igår och allt är verkligen jätte bra. Kommer trivas som fisken i vatten! Precis vad jag ville ha! Men samtidigt är det klart att jag kommer sakna Accent, har ju ändå jobbat här 5 dagar i veckan i ett halvår! Men då är det skönt att ha något kul att se framemot på måndag.

Idag ska hela gänget på Accent ut och äta lunch på Oliven och i eftermiddag blir det fika med kakor jag bakat.
2st chokladkakor och en sockerkaka. Sen har jag köpt en massa spraygrädde och strössel, mums!

Imorgon har jag en ledig dag, så det blir lång helg, så skönt!

Och på lördag åker jag och Malvina till Göteborg, ska bli underbart att komma iväg lite.
Ska gå till en massa mysiga affärer och inte hänga i Nordstan, som man brukar göra om man inte hittar till dom roliga smågatorna. Nina kan ju Göteborg som sin byxficka så det blir kanon!

Nej, nu ska jag passa på att jobba lite, sista dagen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Handburgare.

2008-04-10 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback