Måndag

Är det inte måndag väldigt ofta?
Så känns det åtminstonde när man vaknar!

Sitter på jobbet, min sista måndag på Accent.
Känns lite skumt, men jag har ju andra saker att se framemot.

Helgen har spenderats med Hansenababe. Åt kebab och kollade på film hos Lars i fredags.
Den sista samurajen såg vi, den var lite väl lång men annars var den super bra. Den är ju gamal nu men har ändå inte sett den förens i fredags, riktigt bra var den.
På lördagen var vi hos Malvina och Robin, åt god mat (som vanligt) och så skulle vi kolla på The Ring (eller ja; Ringu som dom tydligen heter på japanska) Helt ärligt: det var det sämsta jag sett! Allvarlig så förstår jag inte att de var inspelade 2000, för det var mer 70-80tal över dom, lite Rockabilly-stuck. Hemska var dom inte heller, har hört att de japanska originalen ska vara fruktansvärda, lite åt Exorcist hållet.... men nej. Hade sett framemot kalla kårar men vi pratade oss igenom filmerna. Malvina upptäckte att vi till och med blev tysta under reklamen för då var det något intressant på TV. Haha

Igår var jag hos mormor och fikade och på kvällen kollade jag och Hansen på Erik & Mackan - Hela och rena.
Oj, vad jag skrattade åt vissa grejer... inte allt dock!

Läs:
aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback