Ny tider?

Idag är det exakt en vecka kvar för mig på ACG Accent.
Det är med blandade känslor jag tänker på det. Men igår fick jag ett spännande samtal från mitt drömjobb, så jag håller tummarna att det är så bra som jag tror! Nästa onsdag vet jag.

Har varit dålig på uppdateringen här, har varit sjuk ett bra tag nu så har inte haft ork eller lust att lägga tid på detta.
Men nu så kanske jag ska börja skriva igen. Kanske... Känner mig lite omotiverad...

Myste med Hansen igår, har inte kunnat sova på ett par nätter så inatt kunde jag slappna av och sova hela natten.
När jag är sjuk så får jag en massa feber-mardrömmar, som har hängt i sig trots att jag är frisk´nu, men inatt var det relativt lugnt på den fronten.

Fredag imorgon! :)
Kebab på kvällen, sen The Ring-kväll  med Nina och Robin på lördag.

Hörde precis på Rix Fm att det nu är nollnoll-talet, och 2010 så börjar nollett-talet.
Det låter nästan som år ut Star Wars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback