Dagen som gått

Baah, är propp-mätt. Har precis ätit middag med pappa. Falukorv och potatismos går alltid ner, men korven smakade blä så knaprade i mig ett gäng med knäckebröd. Inte nog med det så har jag ju blivit beroende av choklad efter att jag ätit, så tryckte i mig en bit 70% mörkchoklad. Mums
Det bästa med så mörk choklad är att man inte kan äta för mycket, utan man (jag) tar bara små bitar i taget, och dom känns inte lika flötiga som mjölkchoklad. Tummen upp.
Men jag är lite orolig för mitt beroende, det började efter att jag såg Outsiders för någon vecka sen som blandannat handlade om en tjej som åt choklad HELA tiden, och *pang* så började jag med.

Dagen på jobbet gick bra, förutom det att jag som vanligt var super trött... och arg då min dator kraschade hundra gånger. Skulle ha tränat med Nina med hon mådde dåligt så åkte dit med Toni, men där var det sjukt mycket folk och jag kände mig lite osäker eftersom jag är nybörjare. Men cyklade några mil på en sån där cykel-maskin sen fick det vara nog så jag åkte hem.

Nu kollar jag på Vänner, ska nog ringa H snart.
Och idag är det Roomservice, hihi
Bye


Dagens humör: Alltid med ett leende på läpparna.... typ
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Sluta upp med chokladen och städa. Kommer inte göra något av det idag
Dagens frisyr: Just nu har jag inpackning i håret, inte direkt smickrande.
Dagens klädsel: Replay jeans, mörkgrön tröja, vita sneakers
Dagens planer: Sova tidigt
Dagens materiella vill ha: Nya träningsbyxor, en DVD-film  
Dagens längtan: Sova... mitt liv kretsar runt det nu
Dagens fundering: När ska min chef säga att jag kan börja jobba halvtid med med full-lön?
Dagens beroende: Mango och choklad
Dagens tråkigaste: Vädret
Dagens roligaste: Att Roomservice börjar om 5 minuter
Dagens middag: Falukorv och potatismos á la pappi
Dagens låt: Ingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback