Grape

Alltså, jag gör inget annat än jobbar. Hela tiden, varje dag.
Men pengarna rullar ju in, så det kommer ju något gott ur det.

Har precis haft lunch, och är just nu sugen på min grapefrukt som ligger här jämte mig.
Men, den får vänta tills i eftermiddag.

Sova hade varit skönt med. Var hos H igår kväll så ät lite trött idag.
Var med om ett litet trauma imorses också. Gick upp ur sängen och skulle klä på mig och inser att mitt silverhalsband är borta. PANIK! Det slog mig att jag hade tagit av mig det när jag tränade, lagt det i myntfacket på plånboken och sedan glömt det. Och nu låg antaligen det någonstans där jag aldrig skulle hitta det.
Men när jag gick till bussen så hittade jag det. Hade lagt det i en ficka i väskan när jag var hos kiropraktorn. Så var den dagen räddad.

Och ikväll ska jag och mamma äta thaimat! Mums


Kommentarer
Postat av: Suss

Hey, tänkte bara tipsa om en grymt bra blogg ^^
Jag har börjat skriva lite igen, läs gärna (:
MÅSTE SES SNART!
:*

2008-02-21 @ 12:48:18

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback