Happy valentine

Alla hjärtans dag idag.
Mysigt.

Kom till jobbet för en liten stund sen, väldigt sen idag. För vilken morgon det var. Usch
Sprang till bussen hemifrån tidigt imorses, för inget gick som planerat. Dagens outfit fungerade inte och jag var tvungen att skramla ihop pengar till bussen. Kom in till resecentrum ioch var super kissnödig, så gick på toa. Tig tydligen längre tid än jag trodde för när jag kom tillbaka till min plats så hade min buss redan gått. Kul!
Så fick gå till jobbet. Det lustiga är att jag missade bussen igår med, den som gick från jobbet. Tur man har!
Sen har jag ingen frukost med mig idag heller. Fan, kan det bli bättre? Det är en massa andra saker som gjorde morgonen jobbig också, men det orkar jag inte skriva med. Det är bara en massa små irriterande saker.

Ikväll blir det middag med familjen. Och en massa choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback