I en annan del av Borås

Söndag. En bra dag, ingen söndagsångest för min del.
Har precis kikat lite på reprisen av Let's Dance, men fick nyss order om att vakta maten som står på spisen.
Satt och skrattade en hel del när Karl-Petter dansade, han är verkligen super charmig. Han kan få bo hos mig om han någongång kommer till Borås.

Idag är en lugn dag. Vaknade ensam, vilket jag nu förtiden älskar. Åt gröt och myste i köket.
Gick upp "rätt" tidigt. Var bara hem igår kväll, åt middag med mamma och pappa och sjönk sen ner framför TV:n och  käkade en massa nyttig frukt och kollade på Underbar och älskad av alla, som helt seriöst var en av de tråkigaste filmer jag sett. Blä.
Hade höga förväntningar då boken var så himla bra, men filmen fick bottenbetyg. Suck

Fredagen var också bra.
En liten förfest hemma hos Sabine innan vi drog till Babbel, åt god mat och hade väldigt roligt. Vi har en liten beat-box-orkester på våran avdelning nu som vi säkert kommer ha väldigt roligt åt framöver. Sen gock vi vidare till Pool House och bowlade. Jag och Toni delade klot då jag egentligen inte får bowla pga av min nacke, men det gick bra och vi vann :) Efter det så splittrades gänget och vi partysugna gick till Vimmel och tog litr  drinkar. Vid kl1 så var vi dock väldigt sugna på att röja lite på dansgolvet så vi hamnade på Harrys. Har alltid haft roligt där men i fredags var det katastrof. Vi hade nog nyktrat till lite innan vi kom dit för när vi gick till dansgolvet luktade det så jväla illa. Fylla och svett överallt. En massa snuskiga invandrarkillar taffsade som vanligt och jag tror det var dom som stank mest svett. Det verkade så iaf. Vi höll ut till kl 2 sen drog vi snabbt därifrån. Vi tog ett varv genom stan och sen blev jag hämtade av H. Kvällen var kanon, men vi kunde ju ha hoppat över Harrys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback