Inte nog med att

... det är en underbar måndag, så skiner solen också. Vilket är helt underbart!
Försov mig lite imorses, men hann med bussen. Är till och med pigg nu!

Helgen var toppen;
Fredagsmys hemma hos Nina och Robin. Dom (Robin) hade lagat världens godaste kycklinggryta och till det ris och sallad. Det var såååå gott! Uh, nu blev jag hungrig. Hoppas han lagar det snart igen!
Efter det så åkte godiset fram, chilinötter och Polly. Sedan även lite plockgodis... Jag åt så himla mycket, trots att jag hade ätit en massa mat. Förstår inte hur det gick till! Och illa mådde jag sen.

Vaknade upp pigg och glad på lördagen hemma hos mif med Fredrik. Åt frukost och åkte till Knalleland. Gav upp det rätt fort då ingen av oss hade pengar så att vi kunde shoppa speciellt mycket. Sen myste vi resten av dagen.
På kvällen fick vi glass-sug och åkte till Statoil i samma veva som vi skjutsade Johan och Larsson.
Sen så tog vi varsin sked och satte oss framför Dude, where's my car?. Perfekt

Söndagen bestod av besök hos mormor och bara slappa hela dagen. I like it!

Nu är ju hungrig så ska bege mig till lunchrummet.
BYE

Kommentarer
Postat av: Suss

Ja, men det är bara att höra av sig så fixar vi de så länge jag inte jobbar :)


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback